Kalajs

Ojojoj vad dåligt jag har mått idag, först nu vid niotiden på kvällen börjar jag känna mig som mitt vanliga jag igen. Trodde först att jag hade åkt på nån magsjuka men det var nog vinet från igår :P

Igår firade vi Malles födelsedag! Vi sågs en kortis hos oss sen gick vi ner till Matilda för ett litet stopp och presentutdelning innan vi gick till brygghuset. Vi tog en promenad hem igen till oss för att fortsätta firandet. Skoj skoj! :)



Innan på dagen tog Madde och jag en tripp till Linköping för shopping i det fina vårvädret. Jag hittade lite smått och gott som jag kan visa för er imorgon. Idag har jag slappat loss hela långa dagen och det har varit så skönt. Ska nog repa lite till musikalrepet imorgon :)

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0