Smakat

på sommaren idag. Det var hur skönt som helst att bara sitta där och sola, bara njuta av det sköna vädret med fina människor. Jag och Ricky åkte ut till stugan till Madde, Ted, Alexander och Felix. Vi busade, grillade, solade och hade det mysigt.


Felix med bollen (som senare åkte i vattnet och flöt iväg)


<3


Bus


Alexander vilar lite.


The grillmaster Ted.


Fiska lite.


Ricky ville oxå vila sig lite.


Marika kom förbi en sväng innan hos skulle spela match :)


Sötisar!


Sooola.


Det var så varmt att mina leggings åkte av.


Och Rickys tröja :)

Senare tog jag en skön promenad med Matilda och sen blev det grilltajm igen.


Coolingar ;)


Är ni med?


Vi fick fånga grönsaker uppe på vår balkong :P


Så var det bara att sätta igång med salladen.

I lördags var vi på 30-årsfest i Storebro för Rickys kusin Henke, det var trevligt!
Som jag berättade i förra inlägget hade vi lite mys hos oss i fredags med musikalgänget, vi hade knytis och det va himlans kul att ha en liten avslutning sådär (nästan) hela gänget. Vi ska ses senare i maj allihopa med lärarna också, det blir kul!


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0