Shopping

Detta var vad jag köpte dårå:


Linne från BikBok.


Ett till linne från BikBok (samma linne jag hade i lördags på bilderna i förra inlägget)


T-shirt från Bikbok.


Spetsshorts från BikBok.


De grå shortsen till vänster från BikBok. (Har de till höger också ;))

Snodde lite bilder från nätet eftersom min kamera har gått sönder :( Jag ska visa er fler bilder på två kjolar jag köpte på H&M och en tröja från Gina tricot också.

Idag har vi repat musikalen hela dagen från halv 10 imorse till typ halv tio på kvällen. Imorn är det premiär så då är ni välkomna klockan 19.00! Så har vi föreställningar onsdag och torsdag med samma tid.

//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0