En buddha, tre apor och en Herkules

Idag lunchade jag med Madde och Anna på Storgatan 48s uteservering. Vi passade på att steka samtidigt som vi åt and I just löööv solen!

Har köpt fina vita korgar som jag tänkte hänga ute på balkongen med vina blommor i, vad ska man ha för några då?


Här är några utav de fina blommorna jag fick efter våra föreställningar :)

Tog en skön promenad med Felicia förut och sen åkte jag förbi Gittan och Lasse för att lämna partyliteljusen. Så en sväng till mamma också för att lämna ljus och så.


Ricky tyckte att vi skulle köpa en buddha när jag hade min visning och nu står den så fint i ett av våra fönster :P hihi. Så har vi ju tre apor, en noshörning, en kamel, farao och Herkules. Glömde jag någon? hmm.


//mli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0