Blodsbröder

Ikväll hade vi den sista föreställningen och det känns faktiskt lite sorgligt att inte få svida om till Fru Lejon någon mer gång. Imorn kväll ska vi ha lite mys hos oss hela musikalgänget :)

Idag var det kurs i Västervik igen - Kvalitet och service. Maria och jag var lite sega eftersom vi inte är så vana vid att sitta hela dagarna men det va rätt intressant.



Nya chinos från Lindex.




Detta hade jag på mig en dag förra veckan när det haglade (!) När jag gick på morgonen var det faktiskt fint ute.


Conversen köpte Malle åt mig i Thailand :)

//mli

Kommentarer
Postat av: Vickan

Hoppas alla föreställningarna gick fantastiskt!! Är fortfarande bitter att jag inte kunde se den... puss

2011-04-15 @ 14:37:28
URL: http://vickizzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0