Uppdatering

Vet att jag är riktigt seg på att skriva här..är väl en busy woman :P hehe
Sitter just nu på min praktik och skriver lite..jaja ja vet..man får inte skriva i bloggen på arbetstid..elle?
Fikade me Fia o Vickan idag. Såå mysigt! Fia har ja inte träffat på vääldigt länge så det va himla kul o ses igen! Hoppas det blir oftare ;)
Helgen har varit bra. Jobbade både på Resecentrum och Allaktivitetshuset. Så hann jag med att mysa me Ricky och festa lite me Malle!! Haha så roligt vi hade det..en liten vandring i Hultsfred..tss! Ricky o ja hann med lite mys både hos mina o hans föräldrar ;)
Kollade på lägenhet igår me. Den va faktist fin! Men frågan är hur ja gör, antingen Ronja igen eller lägenhet då. hmm!
På torsdag blir det en tripp till frisören...ska bli gutt!
Lovar att ja ska bli bättre på att skriva här..lovar..eller ska försöka iaf ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja du måste bli bättre på att uppdatera gumman ;) så roligt o läsa ju :)

2009-05-11 @ 19:31:14
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

tss ja ska bättra mig ;)

2009-05-11 @ 20:57:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0