Träna

Har varit lite duktig känner jag.
Igår tränade jag schlagerpasset...det va himla skoj :) de klädde ut sig o bjöd på sig själva. Jättekul!
Så idag va ja o Ronja på ett aerobicpass. oxå himla skoj!! Måste träna mer känner jag...va ett tag sen nu..blir mest promenader. Det är skönt det me, men ja känner att ja måste svettas ordentligt och använda fler muskler :)

Igår köpte ja ett par skor till..fy..får lite dåligt samvete när ja köper en massa..men ja kände att jag behöver ett par enkla svarta skor ju. Är inte riktigt de på bilden men nästan :) så fyndade ja en rtöja på cubus för 89 spänn!

Snart är det sista veckan för mig på praktiken :( ja trivs så grymt bra där ju! Kommer sakna alla! <3

Vill göra nåt bus me er mina vänner! Vill skratta :P hihh
hitt på nåt!!!
Puss


Peperoni


Kommentarer
Postat av: Vickan

Du bara shoppar o shoppar :P ja vi måste hitta på något snart ju! men jobbar i helgen.... vi får hörs!! puss

2009-05-13 @ 23:26:41
URL: http://vickizzen.blogg.se/
Postat av: Emelie

tss :P blir för mycke ibland.. ja det måste vi göra! idag kanske? puss

2009-05-14 @ 08:09:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0