Förändring

Har varit och blekt håret förra veckan så va ja o klippte mig idag :) känns så skönt när man är nyfrissad!
Vill ha håret blont nu känner ja. Så det kommer bli fler blekningar.

Fredagen va ju lite speciell..jobbade egentligen till 24...men vi fick stänga tidigare pga lite bråk.. :S
det va skönt att komma hem till min prins iaf ;)

Lördagen jobbade jag o sen blev det lite baltittande me Malle.
Senare va ja Ricky, Malle, Jill, Jesse, Pär Danne o Oskar på Harrys o åt lite mat :) trevligt trevligt :)
Så blev det lite filmtittande o häng hos Pär..

Söndagen blev Djursdalarundan me Älsko, Pär o Danne. Rätt skönt o gå faktist :)

Idag hälsade ja på morfar o tog en promme me Jillan :)

Liite surt att betala hyra när man inte har pengar till det :( usch!

Såhär ser ja ut idag:


Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg lilla mig?

E-postadress: (publiceras ej ju)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0